Prestatiehervorming en alternatief

Hd Wallpaper, Hd-Achtergrond, Daken

Prestatie of een demotiverende omgeving?

Gedurende de tijd van de hervormingswet van aversa werd de druk van vele kanten gevoeld. Veel professionele dakdekkers verlieten de markt, professionals kregen belastingvoordelen (waarvan sommige nog steeds verdwijnen) en kleine bedrijven die de slechte tijden misschien niet hebben overleefd, werden gevraagd de winkel te sluiten of ander werk te zoeken. Als u nog niet overtuigd bent, let dan eens op het aantal bedrijven dat beweert een Amerikaans bedrijf te zijn dat "Canada's Tengineers" is en "opgericht in Canada".

Dus nu is er weer vraag naar de zware machines. Gr-greppels en vele andere vormen van dakbedekking voegen zoveel complexiteit toe dat geen verstandig persoon zich kan voorstellen dat een volledig complex gebouw wordt gebouwd. De gemiddelde persoon die u advies geeft over woningbouw, denkt als een civiel ingenieur. Dat klinkt als iets uit een sciencefictionroman. Geen wonder dat zoveel aannemers om certificeringen, registratie bij inspectieorganisaties en andere gespecialiseerde certificeringen vragen om extra geloofwaardigheid te bieden. Het zorgt voor veel "eye burn" en veel hoofdpijn voor en na een constructie. En natuurlijk zijn er mensen die hun certificeringen proberen te verkopen, wat slecht is voor de veiligheid van het dakdekkersbedrijf.

Je zou waarschijnlijk ook grappige bloggers lezen die wiskundige uitdrukkingen over duurzaamheid niet ondertekenden. Maar zelfs deze mensen zouden waarschijnlijk geen idee hebben of ze gelijk hadden of niet.

Het concept van "groen bouwen" was een beetje een grap. Het leek erop dat al snel maar een paar individuen een hybride auto, biologisch afbreekbare notitieblokken, windenergie voor de comateuze verwarmings- en koelsystemen en een milieucertificaat voor hun huis hadden gekocht. Het was pas toen het nieuwe bouwproject langskwam en dit alles werd bespot. Veel mensen hadden gedacht dat op koolstof gebaseerde materialen en alternatieve materialen buiten in de natuur niet bestonden, maar in werkelijkheid zijn ze dat wel. Maar nu, na veel vertragingen en certificeringen, worden deze materialen over de hele wereld gebruikt. Toen begonnen mensen wat stress te voelen. Aanvragen voor Psychologie-vergunningen voor milieubrandschade zijn nog relatief beperkt.

Groen bouwen is een term waarbij commercieel vastgoed traditionele gebouwen vervangt door "groenere" alternatieven. Zo creëren ze wapenstokken voor alternatieve bouwstrategieën en niet alleen voor temperaturen. Tegenwoordig is een flexibeler concept van groen bouwen aangenomen dat elektronica, verlichting, automatisering, computers, energiebesparing en andere duurzamere materialen omvat. Wie had gedacht dat een gebouwontwerp allesbehalve een ontwerp kan zijn dat deze veranderingen kan tolereren?

Een ander probleem is welke bouwprofessionals gecertificeerd moeten worden. Er zijn veel dakdekkers die niet-duurzame diensten opgeven en het dak repareren zolang ze minimaal 20 telefoontjes per jaar krijgen (inclinatie). Systemen in het gebouw zijn Taylor groter dan andere, dus het wordt noodzakelijk om zijn systeem in te bouwen om de kosten van de applicatie bij te houden. Wat ertoe leidt dat dezelfde mensen jaarlijks naar dezelfde gevallen over certificeringen gaan. Duur en opties zijn niet hetzelfde. Door meer geld uit te geven, kunnen betonnen gebouwen eenvoudiger en goedkoper zijn.

De oplossing voor veel meer winst, minder onnodige taken

Tussen professionals moet een afspraak worden gemaakt dat ze door een derde partij worden gecertificeerd. Zoals de American Roofing Associations. Dit zal voorkomen dat ze "industrie-experts" worden genoemd. Dit zal het vertrouwen van de belegger verder vergroten. Dit is de belangrijkste functie: het opleiden en bijhouden van alle professionals op een bepaald gebied.

Dit zal helpen om kwaliteitsnormen te ontwikkelen voor alle professionals. Door ze te laten certificeren, kunnen ze rustiger omgaan met veranderingen in de markt en kunnen ze nog sterkere argumenten en meningen aan het publiek presenteren in tijden dat ze een ander effect moeten hebben om een ​​vraag te beantwoorden.

Het is niet altijd gemakkelijk voor bedrijven om te handhaven. Of hebben ze er zelfs geen zin meer in?